سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

یا

رویه‌های ارسال سفارش

رویه ارسال سفارش:

  • کلیه سفارشات مشتریان «از خونه» بلافاصله بعد از خرید، و حداکثر تا پس از گذشت ۳ روز کاری پردازش خواهد شد. ( زمان نیاز برای آماده‌سازی هر محصول در صفحه همان محصول نوشته شده است.)
  • توجه داشته باشید که زمان پردازش کالا زمانی است که سفارش تحویل شرکت‌های ارسال بار، تیپاکس و یا پست می‌گردد و زمان تحویل کالا به مشتری نیست. زمان تحویل سفارش با توجه به شهر مقصد و نوع شرکت ارسال کننده می‌تواند از ۲ تا ۸ روز کاری متغیر باشد.
  • در زمان‌های ویژه مانند روز پدر، روز مادر، یا روزهای شلوغ مانند روزهای نزدیک به نوروز، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد سفارشات با تأخیر ارسال شود.
  • ایام و مناسبت‌هایی (مثل تعطیلات نوروز، تاسوعا و عاشورای حسینی، اربعین، عید فطر و … ) که منجر به تعطیلی مراکز حمل و نقل باشد، ارسال سفارش در اولین روز کاری انجام خواهد شد.
  • تحویل سفارش از طریق پست حتماً نیاز به کد پستی دارد و کد پستی باید حتماً هنگام ثبت نشانی درج شود.
  • در صورت تغییر در هزینه پستی، مابه التفاوت آن از مشتری دریافت خواهد شد.

ارسال سفارش در شیراز:

اجناس در شیراز توسط پیک موتوری یا خودروی حمل کالا، و براساس زمان خرید و حجم بسته و نشانی مشتری از همان روز تا ۳ روز کاری بعد از خرید، برای مشتری ارسال، و تحویل خواهد شد. ( زمان نیاز برای آماده‌سازی هر محصول در صفحه همان محصول نوشته شده است.) ارسال در شیراز در صورت درخواست مشتری از طریق پست نیز امکان پذیر بوده و هزینه ارسال بر عهده خریدار خواهد بود. البته در این نوع از ارسال سفارش، پرداخت اینترنتی خرید باید به طور کامل انجام شود. این سفارشات با زمان تقریبی بین ۱ تا ۴ روز کاری و با قابلیت رهگیری سفارش تحویل خواهد شد.

  • محل تحویل سفارش درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) یا ورودی پاساژ و مجتمع تجاری بوده و ارائه کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی در زمان تحویل سفارش به مأمور تحویل الزامی می‌باشد.
  • شایسته است که مشتریان گرامی، در بازه زمانی تعیین شده در محل تحویل کالا حضور داشته باشند. در غیر این صورت هزینه ارسال مجدد به عهده مشتری است.

هدف «از خونه» ارسال هر چه سریعتر مرسوله برای مشتریان خود و جلب رضایت مشتریان است.

ارسال سفارش به خارج از شهر شیراز:

ارسال کالا به کلیه شهرها و شهرستان‌های ایران از طریق پست امکان پذیر است. در این روش هزینه ارسال کالا بر عهده مشتری (خریدار) است.

  • پس از تحویل کالا به پست، «از خونه» هیچ کنترلی بر زمان و فرآیند حمل توسط آنها ندارد. برای هر محموله یک شماره رهگیری توسط پست صادر می شود که از طریق سایت شرکت پشت قابل رهگیری خواهد بود.
  • مکان تحویل کالا، مطابق نشانی درج شده توسط شما مشتری گرامی در حین ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی «از خونه» است و این نشانی بر روی کلیه مرسوله‌ها درج خواهد شد. بدیهی است تغییر نشانی پس از تحویل کالا به پست به هیچ عنوان امکان پذیر نمی‌باشد.
  • هزینه حمل بر مبنای تعرفه و ضوابط شرکت پست و بر اساس وزن و حجم بسته و نشانی محاسبه می شود و فروشگاه اینترنتی «از خونه» هیچ گونه دخل و تصرفی در آن ندارد.

نحوه تحویل گرفتن سفارش:

۱ – به مشتریان عزیز اکیداً توصیه می‌شود هنگام تحویل سفارش قبل از امضای رسید تحویل کالا ،حتما کالای سفارش داده شده را با کالای ارسالی مطابقت داده و در صورت مغایرت، کالا را تحویل نگرفته و با واحد خدمات پس از فروش تماس حاصل فرمایید.
۲ –از تحویل گرفتن کالایی که بسته‌بندی آن دچار آسیب‌دیدگی است یا قبلا باز شده است، جداً خودداری کنید.
۳ – در صورتی‌که مشتری بدون رؤیت کالای سفارش داده شده ،کالا را از متصدی تحویل بگیرد و رسید تحویل کالا را امضا نماید بدیهی است به معنای تأیید سفارش از سمت مشتری می‌باشد و در این صورت «از خونه» هیچگونه مسئولیتی در مورد عودت کالا ندارد.
۴ – مشتریان عزیز باید در هنگام تحویل سفارش کارت شناسایی معتبر و یا کارت ملی به همراه داشته باشند. کارت شناسایی حتماً می‌بایست متعلق به صاحب پروفایل یا شخص تحویل گیرنده باشد، در غیر اینصورت امکان تحویل کالا وجود نخواهند داشت.
۵ – در صورتی‌که مشتریان عزیز بخواهند سفارش را برای شخص دیگری ارسال کنند، حتماً باید در هنگام سفارش، نشانی فرد مورد نظر را درج نماید؛ در غیر این صورت هزینه ارسال مجدد به عهده مشتری خواهد بود.
۶ – ساعت تحویل کالای خریداری شده، بسته به زمان حضور مأمور پست در محل شما خواهد بود. متأسفانه فروشگاه اینترنتی «از خونه» هیچ کنترلی بر ساعت تحویل مرسوله‌های شما ندارد.

لطفاً به موارد زیر دقت داشته باشید:

  • مأمور تحویل تنها مسئول تحویل سفارش به شما است و باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب مربوطه راه اندازی شوند، تنها باید توسط نصاب مجاز همان شرکت انجام شود. برای این منظور لازم است خریدار با شرکت مربوطه یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرد؛ در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.
  • از آنجایی که ترافیک، و حوادث غیرمترقبه قابل پیش‌بینی نمی‌باشد، ممکن است در فرآیند تحویل کالا به صورت گریز ناپذیری تأخیر به وجود آید.

 

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
X